Är du vaken John?

09:50

Kom precis ur en låång och skön dusch.
Börjar inte förrän halv 1 som
vanligt men från och med nu är det ändrade rutiner. Ska upp i tid varje
Onsdag och hinna göra någonting vettigt. Dessutom är det skönt att
bara kunna dega på utan att känna sig stressad.

Igår var jag hemma från skolan. Låg och jäste och sov hela dagen.
Var underbart skönt. Ibland får man ta sig några utvilar dagar, även fast
man inte är riktigt sjuk. Det behöver man!

På eftermiddagen satt jag och Emil ute i solen och glassa och åt mackaroner.
Sen var jag ut på världens längsta cykeltur. Cyklade hem ifrån mig till Granloholm.
Var ganska skönt, men aldrig igen, utan att ljuga..

.. Kommer nog aldrig behöva heller för idag kommer mitt nya batteri till
BRUMmen, shiho! Då blire bara glida glida glida, inga jobbiga uppförsbackar.

Nu ska jag smaska karra och göra mig klar i den takt jag känner för,
PUSS & KRÖK


P.S. Det ligger en död mus på min bro IGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0