Du får inte stoppa köttbullar i näsan Markus

Brukar du komma i tid: Sällan
Vad hade du i din mun senast: Tandborste
När mår du bra: När mina vänner mår bra
När blev du fotad senast: Igår
Hur känner du dig nu: Allert
Kan du laga mat: Jorå
Vad pluggar du:  Foto
Vad tycker du om fötter:  Frän skapelse
Är du smart:  Kan om jag vill
Vad har du på dig: Pappas stora myströja
Är du aktiv i skolan: Kunde varit bättre
Vad saknar du: Sommar
När och varför grät du senast:  Glädjetårar
Var det pinsamt att svara på det: Nej
Hade du en bra kväll igår: En riktigt skön kväll
Din favoritdryck på morgonen: Ramlösa
Vad ska du göra i sommar: GLASSA
Är du nöjd med ditt liv: Absolut
Vad vill du jobba som:  Fotograf
Har du tråkigt just nu: Roligt
Vad gör livet värt att leva: Familj
Vad i livet ångrar du:  Finns nog ganska mycket
Vad lyssnar du på för musik: Det med god ton
Är du bortskämd: Av pappa Ja av mamma Nej
Är du trött:  Inte idag
Vad gör du imorgon: Kollar reprisen av Rent Hus

Din första
Operation: Ingen operation så här långt
Första piercingen: Öronen
Första bästa vän:  Christoffer Coox
Första priset: Gymnastik
Första sporten du började på: Balett
Första husdjuret: Kanin
Första semestern: Tenneriffa
Första kärleken: Min kanin Jocke

Favoriter:
Filmer:  Rädda Willy
Tvprogram: Prison Break
Musik: Håkan Hellström
Drink: Iste
Kroppsdel (på kille): Jag går på insidan
Plagg: Naket
Skola: Bäst
Bok: Läser knappt några böcker

Just nu:
Äter du: Ingenting
Dricker du: Ingenting
Ska du: Klä på mig
Lyssnar du på: Min kurrande mage
Väntar du : Mamma
Tittar du på: Allt i min väg

Vad du föredrar (motsatta könet):
Läppar eller ögon: Läppar
Kramar eller kyssar: Kramar
Kortare eller längre: Längre
Snygg mage eller snygga armar: Snygga armar
Busig eller lydig: Busig & Lydig

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Om du inte redan deltar, får du gärna vara med i min tävling här: http://natalieb.blogg.se/tvling.html
Du kan vinna ett hemligt paket till ett värde av TUSEN KRONOR!

Hoppas du får en fin dag!

2008-04-19 @ 11:55:54
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0