Fredag är bäst

Äntligen fredag, lala!

(På Torsdag är det ärtsoppa på Lördag är det fest.
Men Fredag är ändå den dagen som käns bäst, ge mig då kyckling
det gillar jag bäst. Kyckling på Fredag, det ända jag vill ha!
)

Jag började dagen perfekt med att vara på skolan 08:30 = I TID!
Dessutom inte det minsta trött, min sprudlande energi är nära att
nästan bubbla över. Men det kan det vara värt sista dan av skolveckan.

Vi har haft Fredagsmysfika idag också. Malte stod för rosa sockerkaka och
saft eftersom vi är så duktig på att arbeta stenhårt med InDesign, mJums!
Föresten hatar jag InDesign!! .. Jag ska bojkotta InDesign!!


Tur att fikat gjorde mig Glad igen då.. Och min nya kjol och nya väska som gör
mig zupruZ KlaD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0