I stora lass

Det vart varken mycket Top Model eller Sex and the City för mig,
innan klockan slagit nio var jag redan helt död. Men det var skönt,
kände mig riktigt utvilad igår när jag vaknade och det var dags för skola.

Hade massa kul på historian där vi gjorde världens målning på världens
Snigel Fest! Allt tillhörande var med.. Till och med CheeseBolls.
Men det var egentligen mot min vilja.. Endast för Angelicas skull. Det i utbyte
att jag fick en bild att ha som bakrunds bild på henne när hon gör sin brutala
fulaste grimars.

Våran Engelska lärare kom inte igår heller.. Så ingen engelska.
Tog en sväng på stan med Lotta och Pauline. La undan ett par
dösnygga brallZ som jag ska få av papsen idag.

Efter skolan gick jag och baby och käkade på Max. Även det mot min
vilja, jag vill ha DONKEN! Men jag fick ge med mig.
Åkte hem och la oss och slappa sen gick vi ut på en skön prommis.
Kom hem i tid till Efterlyst följt av Insider och en varm portion nudlar,
muiums! Som vanligt somnade jag innan klockan slagit 11, vilket leder
till att jag idag är utvilad och redo att Glassa!

Nu är datan slut så nu springer jag mot solen, Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0