Igår blev det sent

Igår blev det sent innan det var dags för sova. Var så mycket bra på
tv att se. Poker brukar vara kul att kolla på men det går nästan alltid
bara på nätterna. Såg en liten stund iallafall tills vi somnade.

Skulle ha börjat 10 över 10 idag så klev upp och gjorde mig klar och
var på skolan i tid. Visar sig då att vi inte ska ha första lektionen så
vi börjar inte förrän kvart över 12 igen. Vart jävligt less på Matteboy, vilket
jag inte trodde att jag kunde bli. Men det blev jag iallafall!
Gick en liten sväng på stan med Maria och beundrade söta sommarkläder.
Sedan rullade dagen som vanligt. Var super duktig på extra matten idag!!

Åkte och hämtade min Brum och rullade sedan hem. Har nyss käkat middag
och lirat lite gura. Ska följa med Mamma & Pappa på Birsta City nu snart!
Hoppas pappa är lika lättflirtad som alltid! Jag är i behov av kärlek visat genom
presenter.

Ikväll är det PRISON! Gud vad veckorna går fort..
PUSS & KNÖK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0