I'm a hålligångare

Jag har varit en jävla hålligångare hela dan.
Ikväll har det blivigt ännu mer lek/bandy/jagis med hela ligan.
Var ut i garaget sen också med pappa och försökte få igång min
Brum, men batteriet var helt empty så det vart inte ett enda brum.
Blir till att köpa ett nytt imorgon, sen är det bara glida. Hade egentligen
tänkt sälja min lover men den får vara kvar och hänga med på korta turer
i år också.

Om en stund är det Pretty Woman, kanske en av tidernas bästa film.
Jag ska sitta som bänkad i tid, inte en minut får missas.
Imorgon börjar jag 10, så får sova ut en liten stund iallafall. Jag kommer
vara in need for lite sömn imorgon, utan att ljuga.

Nu ska jag förberade filmtillbehör som ska avnjutas i sin egen takt.
Later fellas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0