In the Sunshine

Äntligen hemma och fått lite mat i magen!
Försov mig i morse för det vart så sent igår, och när vi väl la oss kunde
vi heller inte sova. Massa konstigt som händer nu, mycket att prata om.
Käns skönt.. Men varför är vissa människor så jävla schizofren?
Jag blir helt förvirrad, vad är problemet?

Skönt nog hade vi bara en lektion idag. Eller våran Engelska lärare kom
aldrig så ingen orkade stanna kvar för att sedan gå på Matten.
Gick ner på stan en sväng och strosa omkring lite. Suttit i solen och GLASSAT
i över en timme. Vädret är så underbart! Tur att någonting är bra,
får en på andra tankar..

Något mer som är bra att det äntligen är Måndag igen = Prison Break.
Har laddat upp med en härlig karrapåse. Kan inte bli bättre!
Hade tänkt ta ett debut åk med Brummen men när pappa var iväg idag
och skulle köpa nytt batteri så var dom slut. Skulle komma in om några
dagar, Surt! Jag vill inte väntam, jag vill glida idag.

Nu ska jag fixa lite bilder som ska med till skolan imorgon,
Laterr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0