Jag tror aldrig

Jag tror aldrig jag varit så här trött.. Eller hungrig..
Eller så hungrig som jag nyss var, har precis ätit så nu
är jag inte hungrig längre. Det är konstigt tycker jag..

..När man äter frukost blir man snabbare hungrig än när
man inte har ätit frukost. Jag tycker därför att det är ganska
logiskt att inte äta frukost. Vad tycker du?


Idag var jag på skolan strax efter 8. Fick skjuts för att jag inte
skulle komma försent till Nationella. Absolut sämsta någonsin,
är så besviken på mig själv. Svarade knappt på någonting alls.
Fattar aldrig ett enda ord av vad dom säger på alla Engelskaband
man blir tvungna att lyssna på..

..Och vad är det med personen som  pratar?
Varför inte låta en person  med pratvänlig röst prata så man slipper
krypa ur skinnet av skada på trumhinnan.

Resten av dagen hade vi besök av Alla Olika, Alla Lika. Satt och
pratade i en evighet och lekte lite lekar. Ville bara hem hem hem!

Nu ska jag brumma ner och hämta Jocke,
Laterr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0