Jag tycker den var dålig

Idag hade vi roligaste svenskalektionen på länge tror jag.
Har hållt på läst en novell som vi har diskuterat. Eller..
Vissa har diskuterat. Tanken var att vi skulle diskutera, men alla
gjorde inte det. Idag fick dom sitt straff att skriva om novellen..
.. Jag var en av dom :( Och Lotta, Pauline & Helin.

Istället för att skriva byggde vi en by av siamesiska pappersgubbar
och hus. Väldigt kreativt fingerarbete!
Mattias säger sedan att vi slutar inte förrän alla har skrivigt om novellen
och lämnat in, uähh!

Jag, Lotta och Pauline gjorde ett häfte som såg ut ungefär såhär:

Sid 1: Pauline Winkler HVFO1
Jag tyckte novellen var dålig! ...

Sid 2: Caroline Sundqvist HVFO1
.. Jag håller med Pauline ..

Sid 3: Anna-Lotta Eriksson HVFO1
.. Jag också!!

Men det dög inte.. Gjorde inte oss något, vi tycker om att jävlas med
Mattias som väldigt gärna ville gå på lunch.
Tillslut skrev alla klar sitt så jag blev tvungen annars hade vi väl blivigt
kvar hela dan. Han var förmodligen tjurigare än oss.

Ungefär såhär löd min text om novellen:

Jag tycker novellen var dålig, för det var den dåligaste jag någonsin läst.
Den var tråkig och vimsig därför den var enformad och obegriplig.
Sen så förstod jag heller INGENTING!

Sen fick vi äntligen ta lunch.. Var ner på stan en sväng och mumsa glass,
en Piggi eftersom McDonalds inte serverade glass idag = tjänade 4 mynt.
Gick tillbaka till skolan för foto där vi snacka massa onödigt skit om bländare
osv. Sen såg vi på film med massa Nuude pictures, grawr!

Nyss varit på stan med pappa och fått bralloor och köpt mat från Marco Polo.
Dessutom har mitt batteri äntligen kommit! Är på laddning nu..

Ska ta en mig en dusch medans jag väntar och nynna på
härliga sommarvisor, Laterr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0