No BruM

Hade hoppats på att få rulla iväg ut på Brummen ikväll och
tjäna 30 minuter.. För det är ungefär så mycket längre det tar med
buss. Men bara någon dag till. Tre tummisar för imorgon!
Ikväll får det bli bussen igen, tyvärr.

Har nyss renbäddat min säng, den har legat orörd med nya
lakan och örngott och jag vet inte allt som ska på på sidan om i
flera dagar nu. Synd att jag inte får krypa ner och känna doften
av tvättmedel ikväll. Då brukar jag sova bra..

.. Fast kommer jag förmodligen göra ändå.. Är Top Model Kl. 9
följt av Sex and the City, vilket oftast leder till en halvslumrande
jag strax innan programmet är slut.

Min pappa har föresten köpt en Push som tagit upp min VIP-plats
i garaget. Han ska skänka bort halva sin frihet åt att montera ihop skrotet
som just nu ligger i små bitar i backar. Jag anar att hans förhoppningar om
resultatet är långt över borderibban.. Väntar att se ..

Nu ska jag packa lite saker sen rulla..
Tomorrow


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0