Nu är jag hemma

Nu är jag hemma igen! Värsta som finns att behöva kliva upp
soffmys och ut i kylan. Låg och gosa med Nigel och mina ögon
bestämde sig för att stänga för dagen vilken minut som helst,
så var bäst att börja röra sig hemåt. Skulle in på Shell också!

Nu är jag:
Trött
Hungrig
Frysen
Känslig
Aggresiv


Bästa lösningen jag finner är att hoppa i kojs! Ska bara dra på mig
dykardräkten..
 
.. Det är nämligen så att mina håriga fyrbenta kompisar har parat sig
med mitt lakan så för tillfället kan inte jag inte sova i MIN EGEN säng
utan långkläder utan att vakna mitt i natten kallsvettig med kusliga
tankar om att skabben har invarderat min kropp..

..Sen är jag drabbad och det finns inget botemedel!
Det är min värsta mardröm!!

Dessa kusligheter gör mig mörkrädd så nu pyser jag,
Gotti Fnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0