Oldies likes to party all the time

Oldies likes to party all the time! Hade jädrans roligt igår med 40
plusarna. Och inte tal om den underbaraa maten. Det var buffé med
allt från pizza till pastasallad och ungefär 20 olika frukter. Det absolut
godaste jag ätit på länge länge. Satt och snacka massa skit tills jag
utmanade gubbarna på Guitar Hero och utklassade som aldrig förr
vart dom varenda en..

Imorse var det samma visa som alla Söndagar. Vakna i tid till Talang 2008
reprisen och sedan Rent Hus. Haha, komiskt program. Sen så är
Marie-Louise? klockren!

Pappa kom och hämta mig så for vi in på Grossen och handla krocketter
till middag ikväll. Pappa hade lagt in lövbiff i en plastpåse i ugnen på en
tallrik för att inte katterna skulle sätta klorna i dom och förstöra.
Sen gick han ut och meka i garaget så jag tänkte vara duktig att sätta på
ugnen och så småning om stoppa in krocketterna..

.. Konstigt nog så såg inte jag att det låg där inne så ungefär en halvtimme
senare luktar det bränt i hela huset och det smäller i ugnen.
Hela plastpåsen hade smält och tallriken hade spruckit, klirr klirr.
Hela lövbiffen var dessutom förstörd. Vi fick åka ner på Grossen IGEN och
köpa ny lövbiff.

Ska snart åka och hämta mamma på tågstationen, men tills dess ska jag
lira gura. Jag kör lite lätt på Hard nu föresten! Ganska svårt men det tar sig.
Senare ikväll är det massa bra på tv som ska ses tillsammans med chips
och dip och förmodligen ta emot lite presenter av mamma, wey!

Det har föresten varit muscirkus i  köket idag.
Dom jaga in den stackarn i köket och när dom
väl fick tag på den så blev det pingis.

Kommentarer
Postat av: jonna

en av mina lärare har haft marie-louise som lärare haha

2008-04-27 @ 19:53:01
URL: http://xjna.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0