Pantisguy

I Lördags vart det massa skitsnack med mina giRRlZ sen en tur
till McDonalds där vi inte var ensamma. Snyggaste pantsen ever var
också där, grr pantiZ! Sen vart det hem för lite mys och sova.

Igår var som vanligt slappissöndag hela dagen, vilket var väldigt skönt.
For hem en sväng sen på CityGrossen och köpte hårfärg.
Baby färgade på mig tills krafterna var slut och hjärncellsantalet halverat,
då tog Nisse över. Bra med lite träning, han har nämligen tänkt satsa på
frisöryrket. Sen kollade vi 40 year old virgin och mumsa massa gotta.

Idag låter min hals som en skruttmoped där elstarten har pajat och den
painar som aldrig förr.. buhu!
Ska kurera med en kopp härligt varmt te nu och tycka synd om mig själv..

.. Ikväll är det PRISON BREAK!
Laterrrr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0