Så som jag tjatat

Så som jag tjatat om den att jag ska få komma ut och brumma.
Men jag måste säga det att.. Jag har inte brummat någonting idag
heller. Min kära har stått och väntat och frestat men min lust for ner
till noll när jag gick ut och tog en nypa iskall luft, brr!

Förhoppningsvis så finns den och är fortfarande vid liv imorognbitti,
om jag är mer peppad för mitt debutåk då. Vilket inte låter omöjligt!

Jag, Pappa & Ante var ner på Grossisten och småhandlade lite.
En påse karra och en kaviartub till mig, mm! Fast påsen den skall
sparas, min mage är mätt efter dom två ägg jag nyss mulat i mig.

Pappa var lite sugen på att åka ut med bilen och glida omkring lite
men verkar inte bli av. Jag tror minst sagt han har somnat på datorn
där uppe.. Kan inte höra ett knyst så långt min trumhinna kan nå.
Synd, för det hade varit skönt! Måste ju vara bland det bästa som finns.
Specillt på kvällarna när det inte är någon trafik. Plus att det alltid är
bättre toner som strömmar ur radion på kvällen.

Nu ska jag ringa mamma som sitter på takterassen och dricker drinkar
utan mig, sen tror jag sängen kallar. Efter sju jäspningar på rad börjar
min syrehalt bli klen.

Sov gott folk, och framförallt torrt!
Puss & Krök


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0