What a wonderful world

VILKET VÄDER!
Det är så underbart hur det börjar nalkas sommartider.
Suttit ute i solen ett bra tag och bara njutigt.
Hade tänkt följa med mamma och Jocke på Liam Norberg men
jag kunde bara  inte dissa solen för att sitta inne i en unken lokal
i nästan 2 timmar. Fast lite synd, det hade varit ganska intressant.

Nyss varit över till Tomas och skrivigt ut lite stuff, min skrivare har på
något konstigt sätt kollapsat. Alltid ska det vara nått, tillhör väl vardagen!
Busade lite med Albin också som alltid blir lika glad när jag kommer.

Jag är föresten väldigt aggresiv på YamahaCenter som sa att batteriet
skulle komma hem Tisdag eller Onsdag. Men idag när pappa var där hade
det inte kommit in än. Dom hade ångrat sig, nu ska det plötsligt komma in på
Torsdag eller Fredag = Inget Brummande för mig idag :( BiTs!


Idag på bussen hem träffade jag och Leonora *CooLa KiLLaR 13*.
Små kaxiga nyblivna tonåringar med liten skymt av finnar runt näsan
och påbörjad pubisväxt ..

.. Dom imponerade på oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0