BÄTTRE VÄDER BLEV DET PRECIS INTE

Bättre väder blev det inte precis. När jag slog upp dörren och skulle ge mig ut på äventyr
började det bara ösa ner. Samma sak några timmar senare.. Är det så att regnet följer med
mig vart jag än går?

Varit ner i Birsta en sväng med pappa, var in på Media Markt och kollade på två nya objektiv
som förhoppningsvis inom kort ligger i min kameraväska. Ingen av dom fanns inne så måste
beställa och det tar väl några dagar. Sedan in på Ica och handla karra, mm!

 

Om en stund bär det av ner till Westagen och kolla på Antes match, ska ut och köra lite
först bara. När jag kommer hem hoppas jag på sällskap till en film med mitt godis som
ska avnjutas väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0