DENNA FREDAG HAR INTE HAFT

Denna fredag har inte haft mycket att erbjuda. Mest suttigt och snackat skit med pappa
och Tomas. Tills vi tog förnuftet till fånga och åkte ner på Donken och köpte lite tilltugg.
Kittla dödsskönt i kistan..

Kom hem och slog mig ner i soffan. Gubbarna placerade sig på altanen med en pilsner
och Bullens pilsner korv. Öl är inget för mig.. Inte korv heller för den delen.

Så jag letade fram en gammal bra film att fördriva tiden med. Tog en dubbel film också =
ännu längre tid som fördrivs. Stepmother + Min bästa väns bröllop. Tänkte det här kommer
bli kanon.. Väl istoppad och påslagen så...

.. Detta är inte Stepmother.. Och inte Min bästa väns bröllop...

.. Det är Pippi Långstrump..!!

NÅGON HAR SPELAT ÖVER MINA FILMER MED PIPPI LÅNGSTRUMP!!!! ..

.. Jag är både arg, förbannad, frustrerad och explosiv.. Vem gör något sådant?

Jag tror jag vet!! ..Vilket förändrar saken..



Vem kan vara arg, förbannad, frustrerad och explosiv på någon med dom ögonen?

Kommentarer
Postat av: jonna

pippi är ju hur bra som helst, vad klagar du i? haha

2008-08-16 @ 15:45:15
URL: http://xjna.blogg.se/
Postat av: Riten

Haha, ja! Men inte när det är överspelat på mina filmer :p

2008-08-16 @ 16:07:36
URL: http://xriten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0