DET BLEV SOM JAG TRODDE

Det blev som jag trodde.. Eller jag hade tippat på hamburgare eller någonting liknande,
men det blev kina. Vilket satt precis lika bra! Har varit ute och kört lite, var i stugan en sväng
och hälsa på farmor som bjöd på kladdkaka. Somnade en stund i soffan gjorde jag också,
för ovanlighetens skull? Nä, inte alls! Det är bra, pigg och öppen för pappas förslag på
kvällsgöra. Det kan bli vad som helst.

Våran fina kattmamma har blivgt en badmother. Hon fräser åt våran lille så fort hon
kommer i närheten, sen springer hon och gömmer sig. Har hört att mamma och son inte brukar
funka men har aldrig hört att det varit något problem med mamma dotter. Är det någon störning
i deras relation kanske? Pappa och jag kom fram till att googla lite iallafall och kanske kan vi
hitta vad felet är.

Katt + Mamma + Unge + Fräsa + Varför?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0