DET VART GANSKA FINT VÄDER

Det vart ganska fint väder ändå till slut. Inte så varmt men inget regn iallafall.
Kanske man kan hitta på någonting ikväll ändå. Ska förmodligen färga håret
först och främst om mamma får tid över. Hon flyr till Stockholm imorgon och tar
med sig Ante så det var mycket tvättning och packning som stod på schemat
ikväll, men har jag tur får hon lite tid över för mig. Skulle egentligen följt med
jag också, men jag ångrade mig. Blir skönt att bara bli hemma.

Alla bilder är iallafall klara nu. Ska bara bränna skivan sen kan jag åka iväg
och lämna den. Bra att jag gjorde det på en gång så jag har det gjort.
Nu väntar jag bara på härlig mat, idag blir det kyckling och ris. Mm, gillart!

Ska fixa lite bilder också som jag sedan laddar upp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0