ETT ÅRS FÖRBRUKNING

Vilket jävla väder.. Riktigt deprimerad blir jag, dränkt mig själv i fet mat. Frosst McDonalds
för hela tjocka släkten. Skulle jag inte sluta äta fet mat nu när lovet är slut? Skulle inte jag
börja träna varannan dag? Skulle inte jag komma ihåg att tvätta bort sminket varje kväll och
därmed undvika explosiva finnar?

Borde inte min lön ha kommit????.. För längesen?


Jag vill ut och handla, vara egoistisk, spendera massa pengar, göra slut på hela min lön
som jag gjort mig så förtjänt av.. Det finns någon där ute som försöker muntra upp mig i detta
dåliga höstväder. När jag kom hem stod det i hallen ett paket till MIG!

MIG? Jag som aldrig får post och nu har jag fått ett stort tungt paket så tungt så tungt..



Kontorsvaruhuset har gett mig ett års förbrukning av A4 Fotopapper. Det som stått
längst upp på listan dom senaste veckorna. Nu har jag för ett helt år..

Jag är glad..

.. Som ett barn på julafton!

Jag firar med bastning och nya Glamour, ansiktsmasker och allt sånt vi tjejer gillar.

Bye bye finnar

Kommentarer
Postat av: sofia

vad är de för objektiv du har på bilden?

2008-08-29 @ 20:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0