FULLT UPP

Hela helgen har jag haft fullt upp så inte hunnit slå mig ner vid datorn en enda sekund
för att skriva. Snabb sumering sen är det som vanligt igen.. Förutom att det är skola
imorgon igen.. Hur käns det? Nu ska jag få er att ramla bakåt på en tallkotte.. Det ska
faktiskt bli kul, träffa alla min kanon klasskompisar igen. Tillbaka till sumeringen

Fredag: Tjejmys hemma hos Lollo. Ut på vandring till Granlo där det ryktades om galej.
Ångrade oss på vägen så fick skjuts in till stan, där det var totaldött. Lollo och Pau vandrade
hem till sig och jag ringde desperat runt till alla jag känner och även inte känner med körkort.
Tomas kom iallafall och hämtade mig, for på Donken och handlade mat sedan upp till
Granloholm.

Lördag: En underbar tjejmiddag hos Pau. Vidare till hennes kompis i Haga en snabbis tills
vandringen ner mot stan började. Jag och Lollo gick till Donken för att köpa kvällsmat medans
dom andra gick hem till sitt. Fick sedan skjuts upp till Granloholm där mat kunde avnjutas.

Söndag: En härlig påse karra och en sjukt rolig film, Harold and Kumar escape
from Guantanamo Bay.
Väldigt rolig men även väldigt sjuk. Vi var alla så trötta så vi
skrattade åt allt. Kämpade oss igenom hela filmen tills vi slocknade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0