GOD DAGENS! SLÖ DAG

God dagens! Slö dag, inte gjort någonting vettigt alls. Sov väldigt dåligt också.
Jag hade vulgära och snuskiga drömmar om Michael Scofield gömmandes i ett ute
dass jag skulle andvända.. Och ja.. Ni kan lista ut själv vad som hände.
Vaknade och hade ingen lust att somna in i den drömmen igen.

Har bytt header nu, den förra höll på att ta död på mig. Detta är bara en tillfällig
hoppas jag tills jag orkar ta tag i att göra en ny. Fast skulle hellre vilja ha en av någon
snäll själ som gillar att sitta och pillra. Jag har inte så super bra tålamod  för att sitta
och tacklas med massa penslar och liknande. Så ni som gillar det..
Visa era kunskaper och ge mig en ny design =D

I några dagar är det ju som sagt pappa som står för maten och det brukar alltid
vara lika spännande. Vi får se vad han hittar på idag..

.. Jag tror jag vet !! ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0