GOD MORGON!

God morgon! Ni kan ju bara gissa hur utvilad jag känner mig idag, så underbart!
Jag är nästan glad att det inte är fint väder för då hade jag ändå tvingat mig upp för
att få komma ut en stund. Men nu när det är kallt och regnigt kan jag luffsa omkring
inne hela dan utan att känna press att jag måste göra någonting.

Jag har ju en del bilder jag ska ta tag i. Ska lämna en skiva till Peter i eftermiddag/
kväll med bilderna klara. Som tur är så är det inte så många bilder den här gången.
Men jag har en hel drös med en massa basket bilder på datorn. Och en hel del andra
bilder också. Måste nog skaffa en backup på min hårddisk så det inte nån dag händer
en olycka och jag sitter där med alla bilder borta. Finns nog en massa bilder som kan
rensas bort också, får se vad jag hinner med idag.



Kommentarer
Postat av: sara

häftiga bilder! (:

2008-08-13 @ 16:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0