IGÅR KVÄLL BLEV TIDIG

Igår kväll blev tidig. Var två bra filmer på tv, Hot Chick och 40 year old virgin.
Fick sappa emellan kanalerna för jag kunde inte bestämma vilken jag ville se.
Dom var väl båda slut vid 11 halv 12 och då slocknade vi nästan direkt. Vaknade
tidigt först i morse, satte på tv och märkte till min lycka att det var OS gymnastik.
Har missat alla andra sändningar när det är gymnastik så kollade på det och
somnade efter det om igen om sov till ungefär halv 3. 

 

Var riktigt duktig och tog en prommis hem, nu kan jag unna mig gotta ikväll igen.
Jag och pappa gjorde kyckling sallad till middag, mycket smaskigt och enkelt. Ska
följa med ner på Birsta snart en snabbis sen hem och lägga in några bilder jag
tagit idag..

Uppdaterar sedan




Eller.. Nu verkar det som snart lär dröja ett tag..
Pappa ska duscha först också. Han vart så svettigt när han damsög.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0