NU ÄR DET FÄRDIGLEKT

Nu är det färdiglekt, imorgon börjar skolan på allvar igen. Både idag och igår har
varit slappar dagar tillsammans med ettorna och treorna, bekantat oss och fikat gott.
Det nya schemat ser hyfsat bra ut, ska inte klaga. Blir kul med lite nya ämnen och för-
hoppningsvis lite nya lärare.

Hade tänkt varit duktig och pallra mig iväg på ett träningspass ikväll men jag tror
det får bli en annan kväll. Kan ju berätta att jag faktiskt var och tog ett pass igår före
skolan, det kan jag leva på hur länge som helst. Är Prodject Runway final ikväll som
jag har haft nedräkning till så det blir att sitta bänkad i tid och kanske jag lyckas flirta åt
mig lite gotta av pappa björn. 

Mutar jag med lite massage så går allting hem..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0