SKA SLÅ MG NER I

Ska slå mig ner i soffan nu och kolla på Outsiders, förmodligen bli lite trött för att sedan
somna i tid. Börjar ju iofs inte förrän klockan 1 imorgon men jag vill bara vara säker på att
jag inte kommer försent.

Satt och kollade lite på Du är vad du äter förut. Handlade om två tvillingar, Angelica och
Jessica. Var lite ske för jag har två tvillingar i min klass som också heter Angelica och Jessica.

.. Eller dom är inte tvillingar, men dom är SOM tvillingar. Dom sitter nästan ihop..
Också har dom coola frisyrer!

(Sådana där saker kallar jag och fanny för SKE. Inte i ske som att någonting sker, uten sKe, med
ett hårt K, sKe!)

Måste leta fram min skrivbok som faktiskt går att använda i år igen eftersom det inte är
skrivet så mycket i den. Var lite dålig på skriva ner anteckningar. Kan hända att den ligger kvar i
mitt skåp som numera är uppbrutet tror jag. Fick ett mail om att dom skulle knipsa upp låset
om man inte gjort det själv. Men vad gör dom då med innehållet?

Får kolla upp det där imorgon..
Nu förflyttar jag mig till soffan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0