JAG ÄR TILLBAKA

Käns som jag har haft uppehåll alldeles för länge nu så kan vara dags att dra sig
tillbaka too bloggworld. Eller vad tycker ni?
Någon lång sumering av allt som har hänt sedan sist orkar jag inte med, ledsen..
Men kan väl säga att det har varit allt från soliga dagar på tranviken till slitsamma
dagar på jobbet. Räkfrossa med tjejorna och några svängar på Birsta. Ja.. Ni vet vad
jag menar!  En hel del mys med mitt underbara hjärta också, som bara växer och växer.
Tiden bara springer iväg. Bara 2 veckor kvar till skolan nu.. Ska bli kul att träffa alla igen
men gruvar mig för tidiga mornar. Vilken inte är något problem nu, det har blivigt en rutin
för mig att kliva upp strax efter 5 varje morgon. Som tur är hinner jag med några sköna
sovmornar innan det är dags igen.

Har varit en ganska skön sommar ändå, käns ändå som jag hunnit med mycket. Har
jobbat färdigt nu också, så otroligt skönt. Var sista dan idag. Nu sitter jag bara och väntar
ivrigt på att lönen ska komma.Sen blir det spendingtime. Jag har då inte slitigt i onödan!

Har en massa härliga sommarbilder också på lager som måste uppdateras. Ska försöka
att inte komma av mig nu igen.. Ni måste peppa på mig lite så jag inte tappar blogglusten.
Ska väl så småningom försöka få lite ordning på bloggdesignen också.  Den nuvarande har
ju hängt med ett tag nu, näst intill hela sommarn tror jag. Kan bli kul med lite nytt till hösten.
Om någon har tid/lust att snickra ihop någonting så får ni gärna göra det.

Eftersom jag är van att hoppa i kojs vid halv 11 och kliva upp vid 5 så kan ni förstå att jag
är helt slutkörd nu. Imorgon sover jag iallafall ut och försöker få en liten vändning på dygnet
så att jag iallafall kan vara uppe några timmar längre utan att gå runt som en zoombie. Har
fotat lite basket tjejor idag också så har lite bilder att fixa tills imorgonkväll, så det får bli
morgondagens syssla.

Ska försöka få ordning på alla bilder som ska in på bloggen också..
Men keep looking, dom kommer. Om inte imorgon så i övermorgon!

Härligt att vara tillbaka

Kommentarer
Postat av: cecilia

skönt att du är tillbaka igen! jag tycker det är så roligt att läsa din blogg, och vissa stunder har jag saknat den jätte mycket! haha:)

2008-08-13 @ 16:23:07
Postat av: Anonym

skönt att du är tillbaka igen! jag tycker det är så roligt att läsa din blogg, och vissa stunder har jag saknat den jätte mycket! haha:)

2008-08-13 @ 16:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0