WEEKEND

TJAAA! Idag är jag sliten bloggare som fortfarande kommer ihåg sin tonårssynd.
Hann inte blogga någonting igår, var full rulle hela dan. Slutade väldigt tidigt så tog
en sväng med mamma björn på stan och förbrände lite moOoney!! Min lön har ju
kommit!!!

SPENDINGGIRL_91

For hem och käka sedan ner en snabbsväng på Birsta för att byta en kjol jag köpt
men som jag märkte var trasig när jag kom hem. Hur stressad som helst in i duschen
och göra sig i ordning för att sedan rulla med ladies 40+ till stan där jag mötte upp Lollo.
Tog oss en vandrare upp till Jocke där girlsen regerade!

Delade på en taxi upp till Södra berget där vi var bjudna på party party. Längst bak i taxin
hade vi ett LITET PROBLEM! Tjejor vi har ett litet problem.. Ta mig någonstans!
Stackars Jocke hann bara inviga nyjackan i 10 minuter innan den var dränkt i strog-a-noff.
Var ganska livat på Södra och vi njöt alla av att vi lever, att vi är ung och dum!

Träffade på två trevliga tjejor som jag fick snika skjuts med ner till stan i hopp om
att hinna bussen. Men med 10 centimeters klackar, promille, väska och en karta i två söndriga
påsar var det inte meningen att bussen skulle se mig när jag kommer flåsandes i 50 knop.

I min ensamhet vandrade jag till Subway i hopp om tröst. Köpte mig en macka och letade
sedan upp en taxi. Kom hem i skick och tänkte avnjuta min macka, men som var väldigt
populär hos sex hungriga karlar. Tur jag är strongwoman och kan stå upp för vad jag vill!!

Jag lever iallafall idag och har frossat räkor med damerna.
Mer än så blir det nog inte ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0