26 dollars in my hand

Sitter här och poppar musik och klappar på min mätta och belåtna mage
nu i min ensamhet för min lediga dag verkar ändå inte ha så mycket mer att
erbjuda. Så får det vara! Gårdagen var o andra sidan väldigt möjspöjs, tack baby!

Inatt vaknade jag av att min näsa höll på att ta mitt liv.
Jag trodde jag glömt min nässpray hemma vilket jag åmat mig
åt hela kvällen innan sängdags. Iallafall, till poängen..

Någon har lurat i mig massa gamla dåliga myter tex om att gå i trappan
om man är täpt i näsan. Och eftersom jag inte hade en nässpray
och höll på dö så fann jag ingen bättre lösning. Men sen slog tanken
mig om jag går i trappan väcker jag hela huset, vilket skulle vara oförskämt
eftersom klockan var mitt i natta. Så låg först och tyckte synd om mig själv i
några minuter sen reste jag mig upp i mörkret och börja gå runt i rummet
med höga knän och låtsas att jag gick i en trappa. Varade i kanske 10 minuter
tills jag sätter ner foten på ett glas som står på golvet med oboyrester i botten
som såklart ramlar omkull och det rinner ut på mattan. Då gav jag upp och tänkte
detta är ödet, det är menat att jag ska dö av nästäppning.

Sträckte mig efter en stund efter jackan för att ta näsdukar och torka tårarna och
där i min jackficka ligger min NÄSSPRAY! Höll nästan på att dränka mig själv i
glädjetårar, men som tur var överlevde jag även denna natt.

Här ska ni få en härlig bild på min underbara lunch-
Awoman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0