A very foolish girl

Hallå i söndagsyrseln folk!
Idag är precis som alla andra söndagar, inte mycket att sätta fingrarna i muffen åt.
Gårdagen vart tyvärr en väldigt kortis, men en supermöjsig sådan. Tackar och bugar jag för!
Får hoppas på en repris nästa helg, fast dubbelt upp med tiden. Skulle vara kuuulans.

Tanken för idag var ju att jag skulle ut och fotografera (vilket det självklart inte blev
någonting av, känner mig som en gammal knarkare på nedgång). Hade lovat mig
själv hela veckan att Söndag is the day, eftersom jag aldrig lyfte på maa fat ass och
gick ut under hela veckan när det egentligen behövdes.
Studietekninken ligger uppe på Mont Everest nu, sparar allt till sista dagen och då får
jag jobba järnet istället. Deadline för uppgiften på Tisdag så nu börjar pressen rinna
ner för pannan + att imorgon blir det hard workwork. 

Om en stund är det Miami Ink som ska ses, ska förbereda en skål poppade corn sen
tillbaka til soffan och jääästa jäärnet. Får se om jag hinner med en snabbdusch innan också.
Sen så är kvällen fulländad!

So long buddies -
Awoman 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0