American dream

Vaknar upp och ännu en dag erbjuder solsken.
Passar på att unna mig lite hemmaspa med oljepeeling
och ansiktsmask och sen är man plötsligt en helt ny människa.

Igår for jag en snabbis till Fanny och lika snabbt hem igen.
Hann bara ta av mig jackan innan det ringde och bebi var på
väg hem till mig. Var bara att lägga benen på ryggen och springa
ut till bussen. Vi tog oss en promis hela vägen till shell och sedan
hem igen. Skymtade även Gif Sundsvalls huliganerna som var
ute på sin nattvandrig där allsång och skålningar ingick.

Nu ska jag kirra gurka som gör min ansiktsbehandling fulländad,
ska det va så ska det, Laterrr
Awoman
image101

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0