Boys in the bandstand

Vi hade en väldigt trevlig konversation på skolan om pojkbandet Tokio Hotel.
Ett band som jag verkligen inte klickar för eller förstår det minsta lilla.
Själva musiken uppfattar jag som dystert wannabee pop. Sen har jag alltid
trott att sångaren är en tjej, inte bara pga av allt smink utan även den otroligt
smala och feminima kroppen han har. Gruppmedlem nummer två klär sig
i extremt stora skatekläder med keps och verkar vilja framstå som hiphopare.
Gruppmedlem tre kör stenhårt med den långa headbang frillan och skinnjackan,
hårdrockare tänker jag då. Och sist men inte minst gruppmedlem fyra utan någon
stil alls och jag förestället mig honom som nästa vinnare av Bonde Söker Fru.
Så från ingenstans kommer denna "söta" mix av allt och inget och verkar få alla
tjejer på fall, men hur?

Sen som grädden på mosen har jag alltid trott att sångaren heter Dregen,
vilket gav alla ett omvältande skrattanfall. Jag vet nu att Dregen sjunger i
något annat band, så nu kan vi släppa det och leva vidare.

image71

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0