Finmiddag för en

Idag har varit årets segaste dag i skolan. Började dagen med "historia", jag vettefan varför vi kallar det historia. Allt min lärare svamlar om är allt utanför historia käns det som. Sen föstår jag inte allt han säger heller, super negativa jag. Men en positiv sak är iallafall att jag känner mig oerhört lång i hans sällskap. Ungefär så här:
(Missbedömde längden på min överkropp lite men WHATEVERRRR!)
_o_ 
  |     _o_
  |       |
_/\_  _/\_        

Idag är ingen hemma så jag fick laga mat till myselfff. Nu ska jag slå mig ner i soffan och njutaaahh!
So long fillifjong.. Awoman, Kamakawiwo'ole


Så här smaskigt blev föresten resultatet. Trodde ni inte va  *HEHEHEHE*
image36

Kommentarer
Postat av: tess

ser riktigt gott ut:)..

2008-02-08 @ 13:03:20
URL: http://tuzze.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0