Flowers on the windowsill

Det blev sjudundrans härlig tallrik wok, jag är ganska enformig
men kan också bero på att det är en av dom få saker jag faktiskt
kan laga. Fanny fick vara stöd genom luren hela tiden för den kvinnan
hon kan sin sak.Tog mig an och berättade den läskiga historien om
när jag var ensam hemma och plattan började brinna. Det stod mellan
drunka eller kvävas, jag valde kvävas det tyckte Fanny var ett bra val.

Hade egentligen tänkt följa med mamma på ett träningpass nu, men
känner att orken är i botten så får bli en annan dag. Kanske tar en
snabbis imorgon före skolan, börjar ju trots allt halv 1.
Tror jag ska plocka lite bryn nu istället, Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0