Hej folk

Imorse var jag upp med herren i hönsgården, tror inte klockan var mer än halv tio. Mamma och Liam hade gjort finfrukost som inte satt helt fel. Klockan 11 när dom slog upp dörrarna var jag och mamma nere på Birsta City. Idag har vi absolut haft turen på våran sida. Följande fick följa med mig hem:

Jeans, Vero Moda
Halsduk, Vero Moda
Tjocktröja, Monki
T-shirt, Monki
Halsband, Glitter
Skärp, Glitter
Lite småprylar, Ikea

Mycket nöjd och belåten, det lönar sig att vara på Birsta med mamsen.  Är även kanonnöjd över gårdagen, underbart mysigt hade vi. Somnade nästan direkt på momangen när jag kom hem. Kanske är andledningen till att jag var vaken så tidigt. Nackdelen med att vara uppe tidigt är att jag är dötrött nu. Håller på att hungra ihjäl också. Ska snart börja kocka mysmiddag. Idag är det jag som bestämmer så det blir Faitas, mums!
Ikväll blir det bara massa slappning, vilket är det bästa jag vet. Imorgon börjar en ny slitsam vecka som bara får mig att längta ännu mer till nästa helg. Men ikväll tar jag kvällen som den kommer.

Ha en bra Söndagkväll, Awoman


Kommentarer
Postat av: Anonym

ring mig då, så slöar vi tillsammas:D

2008-02-03 @ 18:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0