I guess that I scared you away

We were talking bout love we were talking about drugs and rock'n'roll

Blev inge tidigt i morse ändå för mig. Jag försov mig (igen), skönt att sova ut lite.
Kom till skolan och satt i datasalen och gjorde absolut nooothing.
Hade hantverk hela eftermiddagen, där vi skulle redovisa vårat miljö bildrepotage.
Gick inge bra för mina bilder ville aldrig komma ut ur skrivarn. Så fort den började
att iallafall worka lite med mig så blev allt som skulle vara på A4 på A3 och fastnade
i skrivaren. Vilket ledde till att ingen annan kunde skriva ut heller, och alla blev angryyface
på mig. Och elak LeoKLÅDA tog papper med svart/blå färg och kleta på mig och min vita
tröja *BUUÄÄÄH*. Jag hota med att anmäla henne till skolsyster för misshandel, för det såg
verkligen ut som någon misshandlat min arm, helt mörk blå flammig, som blåmärken.

Nu ska jag ta mig nått att äta för har inte ätit någonting på hela dagen, förutom en macka då
*SPYR PÅ TALLRIKEN DÄR DET LIGGER SKOLMAT*

So long -
Awoman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0