Idag är det Måndag

Måndag brukar väl vara den dag
som är veckans jobbigaste. Men jag tycker faktiskt att tisdagen är sju gånger värre. Inte bara att det är den längsta skoldagen, tycker också är det är svårast att komma upp på tisdagar. Själva skoldagen i själv på tisdagar brukar ändå inte vara dödligt jobbig, har foto nästan hela dan och det är ju alltid skööönt. Brukar itne vara så mycket ansträngande jobb.
Jag har varit nära på att krypa ur skinnet av stress hela helgen över en fotoläxa som jag trodde skulle vara inlämnad tis v.6 (imorgon) som jag inte ens börjat med än. Men som tur var skrev Maria ett meddelande till mig på papperet där det stod att det inte skulle vara inlämnat förran tis v.7 så hon fick ett PUST som svar.

Och till alla som är intresserade så är min fökylning on the top IGEN! Är inne på min femte Nezeril nu + en ny vattenlösning som jag fått som tyvärr inte funkar. Det är synd för den skadar inte dom inre organen. Nu ska jag ta min bästis och lägga mig och slumra ett tag.

Later, Awoman
     image27

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0