I'm Miss bad media karma

Another day another drama
Guess I can't see the harm

Sjukt jävla bra låt, och inte tal
om budskapet. Hon vet vad hon pratar om och hon kan ju om hon vill, vår egna numera skandalqueen. Vet inte riktigt vad jag ska säga om henne just nu. Annat var det för några år sedan när rumsväggarna var heltäckta med Brtiney-affisher i alla världens olika färger och storlekar. Och inte tal om Britney konserten i Sthlm som nog var den största upplevelsen någonsin. Numera ligger nog allting i en låda uppe på vinden eller någonting bland massa dammråttor.

Får iallafall väldigt härliga flashbacks från barnsben när man hör hennes röst igen, det är ju inte mer än kul. Så för att göra ämnet fulländat tror jag att jag ska ta och leta fram lite gamla fotoalbum att roa mig med. Kvällen verkar ändå inte ha så mycket annat att erbjuda, förutom I huvudet på Gynning som man inte får missa.

Awoman Kamakawiwo'ole
Red Orange Yellow Green Blue Indigo Violet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0