I'm still a little bit wobbly

Nu är det på tiden att min väldigt efterlängtade stora temugg tar sin plats
i mitt köksskåp och allra mest i mina händer. Det ska vara massa prickar,
blommor, hjärtan, stjärnor och allt annat gulligt. Den ska vara så gullig att
man nästan känner hur irretationen kittlar en under stortån när man ser hur
gullig den är. En sån mugg vill jag ha!

Ligger i sängen nu och kollar tv, det är då jag ska hålla i min mugg, så hårt
att handtaget nästan går sönder. Om någon timma är det Top Model som
ska ses.

Idag laga pappa inget annat än potatisbullar. Idag blev sylt tillbehöret.
Lite andra tillbehör man också kan ha:
Ketchup
Socker
BBQsås
Vinbärsgelé
Mjukglass

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0