It feels like you got me going insane

Det är otroligt vad tiden går fort när man har roligt. Har sysselsatt mig med
pyssel och pärlor och tiden har bara sprungit iväg. Kurrar gör min mage också
ingen rikgtig middag har jag fått, alla kom bara hem och for igen innan jag ens
hann säga hej. Så bravo tropisk juice fick vara lösningen på middagsproblemet.

Någonting jag inte förstår är varför dom godaste juicerna bara säljs i små fjutt-tetror.
Sådana små som man tar med sig på friluftsdagar i Sidsjön eller på bussen upp till
Paradisbadet, bara för att det tar lite plats i ryggan. Men sen är dom slut på tio minuter
och man får törsta resten av dagen.

Och en sak till, varför dom inte säljer skalade pistagenötter. Halva energin går åt
till att bara pilla bort skalet och dessutom krävs båda händerna så man kan knappast
göra två saker samtidigt om man bestämt sig för att käka pistagenötter. Detta kanske blir
ett nytt stort projekt, kanske ska lägga fram detta till elevrådets Förslagslådan så kanske
dom kan föra min röst vidare.

Någonting som iallafall är bra med Bravo Juice är reklamen när den russinliknande
passionsfrukten med sin härliga och maskulina stämman kommer in och ryter i
"PASSSSSSIOONNN" så great att man bara vill dansa och sjunga med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0