It's healing bang bang bang

Det blev en hyffsat ganska jätte stor och jätte smaskig påse gotta, den
står bredvid mig och bara skriker: "ÄT MIG"  och det ska jag också göra,
garanterat, inom kort! Väntar på att Fanny ska ringa också, är sugen på lite
skit snack med min bästa vän. Hon stod halvnaken i köket när jag ringde nyss
så tid och prata med mig hade hon inte. Igår hade vi en väldigt intressant diskussion
om hur ofta Fanny är så otroligt klumpig och bland annat sätter sig på hennes
svanslöse katt Tonys svans och det är bara en liten smula av allt och det är just därför
hon är så jävla WONDERBRA!

I helgen välkomnar äntligen BoZ
amanda, som jag har längtat. Vi ska spöka hos
varandra varenda natt hela sommarlovet, och grilla bananer på tomten.
SOMMARLOV = BANAN = JÄVLIGT GOTT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0