Let her go

Imorse var jag vaken med herrn i hönsgården.
Klockan tolv var Fannys
match inskriven i mitt fullpackade schema, då gäller det att vara där.
Jag har bestämt mig för att bli hennes nya basketsuporter så hädan
efter ska jag vara på varje match, var den än är och hur tidigt det än är.
Dom dukiga basketlirarna vann såklart, mycket bra!
Knäppte en massa snygga kort på dom som Petty ska få till hemsidan.
Stannade kvar med Fannut och kollade/knäppte kort på damlaget (Saints).

Bussresan hem blev den mest dramatiska någonsin. Började med att
busschauffen körde förbi busshållplats Hagaskolan och lämnade en enslig
stackars annan busschauffis där i kylan som egentligen skulle med bussen.
Istället för att då bara vända i rondellen vid Shell eller den strax efter så far han
bara vidare ända bort till bussstationbusshållplatsen. Där stod en bil parkerad,
med blinkerserna i högvarv. Busschauffören kliver då ur bussen och går fram till
bilen och öppnar passagerardörren, vi har då förväntat oss en catfight eller något
liknande men istället kommer han snällt tillbaka in i bussen och sätter sig bakom
ratten. Han gör därefter en gansk stilig u-sväng i riktning tillbaka mot Citygross/Haga.
Han kör hela vägen tillbaka till Hagaskolan och plockar upp sin kollega som får följa
med tillbaka till bussstationen där som sedan ska byta plats. Efter cirkus 30 långa
minuter kliver vi äntligen av bussen på våran busshållplats. En aning irreterade!!

Snart drar vi iväg till Pauline för lite mys och dricka med tjejsen, ska bli myys!
Hoppas alla har en lika bra kväll som vi ska ha -
Awoman
image55
Ni får en fin bild från idag som jag tog på min underbara pingla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0