Morgonstånd

Inatt började min mobil blinka tomt batteri på högvarv, fann ingen annan lösning än att stänga av den eftersom det för en gångs skull inte fans en laddare inom dom närmsta kilometrarna.
Avstängt mobiltelefon = Ingen väckarklocka

Vaknade iallafall till slut, gjorde mig klar och åkte till skolan.
Självklart har nästan alla gått hem när jag kommer till skolan.
Första lektionen - ingen lärare
Andra lektionen - eget arbete
Sista lektionen - hemuppgift

Det är då jag kan bli så förbannad
att jag skriker, har klivigt upp och åkt till skolan helt i onödan, så nu ska jag sura för det hela dagen. Fast så pjåkigt är det inte egentligen eftersom jag fyndade en fin ny väska. Plus att jag har en smarrig grillad kyckling här som bara väntar på att jag ska bjuda upp till dans.

Hörs senare, Awoman ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0