Oh, sugar want you sing a song for me?

Nyss tagit mig en varm härlig dusch och tagit mig ur frossans kloster.
Om en stund börjar Gossip Girl, som ska ses. Följt av I huvudet på Gynning.
Det blir en riktigt jag och soffan mys kväll, vet du de jag gillar very mucho.

Imorgon börjar jag halv ett med engelska (min absoluta favorit lärare, och
jag är hennes absoluta favorit elev  också*nooot*) Efter det ska vi köra järnet
på idrotten med Karl Stalin, ska bli mycket kuligt.
Måste bara berätta att idag har jag endast andvänt nässpray 2 gånger i vardera
borre, är så stolt *HIHIHIHI*

Ha en bra kväll,
Awoman
image49

Kommentarer
Postat av: Mama M

Jag gillar verkligen din "skrivarstil"
Dina inlägg blir intressanta tack vare det! :)

2008-02-12 @ 20:27:03
URL: http://Royalblue.blogg.se
Postat av: jonna

ooh, en hel dag med bara två spray. Så duktig du är gummsan =D

2008-02-13 @ 16:19:04
URL: http://xjna.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0