Saknar röka gräs

När man börjar sent brukar det nästan alltid vara så att man ligger och väntar på att
klockan ska ringa. Imorse var det totalt tvärtom, det var som när man ställt klockan på
7 och vaknar med ett ryck av den odiskreta signalen man han. Vilket ledde till att jag var
angrry hela morgonen. Har dessutom en ny jobbig signal som jag skulle kunna döda för.

Dagen har gått bra ända tills jag stampar upp på bron, som annars brukar vara dagens
höjdpunkt. På bron har Noa lämnat efterrätt åt mig, en söt liten mus med sorgsna små ögon.
Helt livlös på min bromatta, inte ens hjärt och lungräddning kunde rädda den stackarn
(då inklusive mun mot mun metoden såklart). Krama han adjö och lät han ligga som en
överraskning tills Ante kommer hem *HÖHÖHÖ* - (mitt legendariska häxskratt).

Nu ska jag ta mig an den största passionsfrukt jag sett genom tiderna.
Skulle kunna jämnföra med mitt ena brö så förstår ni hur stor den verkligen är.
Sen blir det träningsdebut, deruu!

Hej så länge -
♀ Awoman


Kommentarer
Postat av: olivia

OJ, då måste det vara stort! :O

2008-02-11 @ 17:27:55
URL: http://oliviasandberg.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0