She just wanted him one night in bed

I'm sorry that I made you sad, we gotta leave our troubles behind
Ett enda misstag som äter upp mig inifrån och ut, men snälla du försök förstå


Resten av min kväll tillägnas Kompis Brandon, en varm dator i knät bara för närhetens
skull och dom största hörlurarna mitt huvud orkar bära. Självklart också Nezeril som är
det enda jag kan lita på just nu. Allt annat gör mig så förvirrad.

Imorgon börjar jag 10, vilket är väldigt skönt. Har inte fått någon riktig sömn på hela
helgen käns det som. Orken ligger och gnager mig i lilltån och vill inte riktigt komma
ut till alla andra organ, senor, tarmar och vet inte allt vi är uppbyggda av. Ska iallafall
försöka mig på mitt första träningspass imorgon, får se hur det går.
Nu kopplar jag bort allt och bara relaxar tills jag somna, Sov torrt allihopa!

Awoman, step up girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0