Spanking new

Skolan har rullat på som vanligt idag, fredagarna är alltid lika sköna.
Sista lektionen fick jag sällskap av min vän Fanny som fick sitta och
lyssna på massa tråkigt snack om photoshop.

Efter skolan tog vi oss en svängare downthecity, kändes som det var år
sen vi tog en riktig stadenrunda. Införskaffade mig två halsband, ett linne
och två skor. Det är alltid kul med nytt att fylla ut garderoben med.
När jag klev av bussen blev jag uppplockad av mamamu så åkte vi direkt
till Ica. Fick en sorbé som jag snart ska avnjuta med stolthet.

Planerna för ikväll var egentligen isshow på Gärde som vi trott skulle börja
kring sju tiden. Men det var tydligen redan klockan tre som dom satte igång
så får förmodligen fylla ut morgondagens tomhål istället.


Min 40-års fest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0