Step out of your echo chamber

Jag som hade tänkt mig att få sällskap hela dan med massa sova och
massa mys medans alla andra är ute i kylan och fryser,men icke sa nicke.
Tydligen så ska alla på fullaste allvar sitta ute på en hård pall mitt ute på sidsjön
och fiska genom ett litet hål. Bortkastad tid tycker jag, när fick någon senast napp
på någon liknande aktivitet? Bättre att sitta hemma och gära halsband.
Ska iallafall jag göra, måste bara upp på vinden bland allt bråte och leta fram stora
pärlburken, om den finns kvar. Kommer ihåg att Antes favoritsyssla var att stoppa mina
finaste rosa pärlor i näsan så doktor Stefan fick komma och plocka ut dom med pincett.

Igårkväll var tanken att vi skulle ha filmmaraton, vilket alltid brukar sluta likadant.
Sista kvarten av första filmen låg jag och snarka. Blir självklart väckt på minst sagt
odiskretaste sättet. Går upp och kokar kaffe för att jag ska orka. Sätter igång nästa
läskiga film, uhh! Så håller kudden för ögonen och blundar samtidigt för att inte
riksera någonting. Somnar såklart igen, är ju ganska ologiskt att hålla sig vaken
en hel film när men är ombäddad med slutna ögon. Blir lite krig om vem som har
kvällens värsta pms, sen god natt, puss och ses imorgon.

Nu blire till att fylla kistan med lite mat, Aufwidersen
Awoman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0