Sucking too hard on your lollipop

Idag försov jag mig, men som tur var hade vi delat in klassen i två grupper
och jag var i grupp peace så kom inte så jädrans sent ändå.
Sen har dagen rullat på som vanligt, härliga konversationer om gynekologbesök,
bortglömda möglande tamponger, bananer i underlivet osv. Sånt som hör till!

Hade tänkt ta mig en tränare
i eftermiddag, men när man väl kommit hem och slängt
en spanare på soffan ändrar man sig fortare än fortast. Får försöka vara duktig och sikta
in mig på ett pass imorgon istället.

Ikväll tar vi förmodligen fram dammvippan och fortsätter våran storstädning på rummet.
Och som belöning blir det Simpson filmen som är väldigt efterlängtad. Tanken var att
vi skulle kolla redan i fredags men då var det någon som satt klorna i skivan och scratchat
loss. Men nu är en ny skiva fixad så no big problem anymore.

Nu är middagen serverad och bara väntar på att få sällskap -
Later kompisAwoman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0