The weather is hot

Imorse var jag som avliden, försov mig första lektionen. Kom till andra
iallafall, satt och jäspade så tårkanalerna producerade som aldrig förr.
Hade trott att vi skulle sitta hela eftermiddan och lyssna på två
Stureplans-nissar som är på skolan för att trixa lite. Men fel hade jag, vi
slutade nämligen, skönt men en aning onödigt att ens komma kände jag.
Jag och jonna fördrev tiden med att modella lite för herrarna så dom kunde
flasha med sina kameror för hundratusen sedlarna. Sen sprang Jonna som
en blixt till bussen hem till H-sand så jag blev ensam. Droppade plagg omkring
mig och vek ut mig och tänkte att om jag har tur blir det nästa mittuppslag i Cosmo.

Hemma nu iallafall, ska mätta magen sen ska jag ringa pappa och lägga huvudet på
sne. Inte för att det syns, men det kanske hörs. För jag ska också lägga till den där
jättegulligabebisröstensomfårpappaattsmälta som gör att han inte kan säga
nej till dom söta skorna jag vill ha.

Awoman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0